Monday 9 April 2012

~Berita Gembira~

Assalamualaikum.........
Hye Ualllllllllllllllz.. Hambik kau panjang kalah amoicantik kn...hehehe...
Lama giler x nulis2 kat blog nie.. Sibuk Kome.. 
Kali nie xde la nak uploads2 pic cuma nak luahkan Rasa Syukur Pada Allah Yang SATU..
Tu tgk tajuk tu mesti korang2 tnya Mel dah ngandung ke?.. 
Haish tu je la ayat yang bermain2 dlm pikiran kawan2 aku nie. Tp yang pasti Bukan..hehe
Jeng Jeng Jeng Jeng
Suatu petang lepas waktu keje yea, berjalan2 dengan adik aku g pekan..
Tgh2 pilih Sunglass suami call bgtau ada berita gembira..
Jeng Jeng Jeng Jeng
Dapat Tukar ke PERAK UALLZ..
Hope smua berjalan lancar.. Amin.
Nak lompat ke nak Jerit..Mampooo jerit je time tu..hehehe..
ALHAMDULILLAH..SYUKRAN.
Aku punya xcited blk tu trus kemas2 bj..setle dh, tinggal nak angkut je..
Tapi yang pelik nape hadiah aku time kawen yg byk dr baju2???huhuhu
Sama-sama kite baca maksud SYUKUR yea...

Memuji, berterima kasih dan merasa berhutang budi kepada Allah atas karunia-Nya, bahagia atas karunia tersebut dan mencintai-Nya dengan melaksanakan ketaatan kepada-Nya.

p/s :  Pada Kwn2 saya klu dtg mandi manda di nun laut tuh ha, mai singgah2 umh aku yea..hehe (MOTIPPPPP) pikir le sendiri..
Bye Bye..

3 comments:

  1. oke..iollz taw mn tempat ny..
    kalo dh mandi2 nih area2 teluk batik la..
    manjung,setiawan???hehe

    ReplyDelete
  2. yea..manjong la..tuh yg besar siap berkca balainya ngan umah beretnya cantik ualllzz.hehehe..hope dpt le duk dlm..xtau umhnya cmne lg..nnti br nak g tgk..

    ReplyDelete
  3. better duk dlm kn,,
    xyh cr rmh sewa..jimat sket..

    ReplyDelete