Friday 6 January 2012

# My Birthday #


ASSALAMUALAIKUM..


Tajuk kat atas pun dah tau kan.. Mestila hari jadi teman nie ha.. 
Jap2, entry sblm nie sedeh kan. Nie xmau la sedeh2.. 
Kena redho dgn ketentuanNYA..
Terima Kasih pd Suami, Ayah, Mak, Adik beradik n Kawan2 yg bg semangat..
Ok la, sempena cerita bab besday nie kan korang mesti akan tanya tentang HADIAH.
Betul x? Jgn nafikn yea, sbb aku pun cam gitu juga..hehe..
05 JANUARI 1987 adalah hari lahir aku.. So skrg umur pun dah 25tahun..
I nampak TUA ke u alls????huhu.. Muda lg hokey.. Terawal kawen je..
Tapi aku punya besday kali nie special skit tau.
Pendekkan cerita time nie muka mmg tgh CUN yea..haha..
Sebenarnya x sangka juga hubby belikan kek n hadiah..
Hubby aku nie x berapa handal dalam buat suprise, jadinya besday aku sambut awal skit sblm mncecah bape jam nak ke 05 Jan 2012.. 
Kome jgn cerewat sesangat klu dpt hubby upa gini, redho n bersyukur yea! 
Macam aku nie janji dye ingat..hehe. Sebenarnya nak ckp JANJI DAPT HADIAH..kan kan..hikhikhik.. Tp aku x mcm tu yea.. 
Sbnarnya x kisah pun pasal hadiah, syukur klu dgn ucapan je.
Maap le bc panjang sgt, saje nak dera kome baca panjang2..
Jom layan pic kat bwh..
Eh blom bole tgk lg pic okey..
nak crita ckit camne suami buat kejutan..hihi..
Sebenarnya hubby kuar g repair kete n setlekn hal kat JPN.
Penat aku tgknya. Time dye smp umah aku sambut la sbb nak hadiah..
haha.gile kentang btl la aku nie.
Sebenarnya tgk cat kat kete..Cun ke x cun. Alih2 kan suami bwk kuar kek. Tu pun x perasan lg.
Sebab duk sibuk membebel tgk kete.. Bile dah nampak ketawa le. Dlm hati punya suka la.
Masuk umah cepat2 la nak potong kek.. Tapi aku x bole mkn tgkkan je diorg mkn..
Mmg terbaik n sedap. Lepas tu suami ckp nak hadiah kna keluar. Aku ingat dye main2 je.
siap borak2 lagi kat depan umah, then suami suh amik hadiah dlm kete.
Aku xmau ambil sbb tgk dlm kete xde pun BUNGA ke, COKLAT ke, jauh sekali TEDDY BEAR kan.
Clear je beb dlm kete. Last2 suami suruh adik aku amikkan hadiah dlm dashboard
Jeng jeng jeng, ada rupanya hadiah utk isterinya nie..
Bersaksikan bulan penuh dilangit n adik2, aku pun bukak le hadiah tu.. FUH FUH FUH.....
......................Nak tau apa hadiahnya layan pic kat bwh nie yea...................



Kek Ais cream..Nyum2..
Telan ayaq liur je la, sbb x bole makan.
Hubby yg belikan :)
X tau isterinya nie x bole mkn.
Klu sihat mau abis kek nie sbb antu coklat!

Yang nie ada lilin hehe..
Mell yea bkn Nell..
'M' nya terputus kaki..hihi

Sesi bergambar bersama suami..
Maap yea muka org PANTANG gini le..
Cantikkan saya dgn tocang tinggi tu...haha

Tiup lilin.. 
Pic time besday x sempat pkai tudung..
Nak tdo dah time nie. tgk baju pun dah tau kan kan.
Xcited le suami smp umh ada bwk kek..hihi

tadaaa.. Nie la hadiah dr en suami tercinta..
ce teka ce teka..hihihi..

Baca jangan x baca :) i love u too..        

  

Time nie bile dah dpt hadiah masih tertanya2 juga 
walaupun paper beg dah trang tang tang..hihi
Sesi membuka hadiah..
lokasi kt luar umh yea..

 yeah!akhirnya.
Ce tgk muka aku nie penuh kegumbiraan kan..hahaha
Suami pun gumbira ketawa besar tu..

Betul ke nie abg???hehe..
Masih x caya lg time tu.
Ingat emas putih...
Siap goncang2 kan kotaknya lagi..

Hubby tlg pakaikan..

Nie la hadiahnya secara dekat..
Pandai hubby cyg aku pilih..

Thanks kepada en suami saya..
Siap mntak jam Rolex time besday beliau :)

AKU UCAPKAN TERIMA KASIH PADA SUAMI TERCINTA..
I LOVE U SO MUCH. SEMOGA KITA DIKURNIAKAN ZURIAT YANG SOLEH DAN SOLEHAH DIBUKAKAN PINTU REZEKI YANG MELUAS 
JUGA PERHUBUNGAN INI SENTIASA DIRAHMATI SERTA DILINDUNGI ALLAH DAN BERKEKALAN HINGGA AKHIR HAYAT KITA. AMIN.
THANKS JUGA PADA AYAH MAK ADIK BERADIK N KEKAWAN YANG WISH SERTA DOAKAN UTK AKU K.. SAYANG KORANG SEMUA.....

6 comments:

  1. hehe..
    dia pun dpt special..
    birthday ko dgn abg joe dkt2..
    akk xtau nk bg dia apa ari tue..
    semua dia dh ada..
    last2 bg dia t-shirt RENOMA & POLO jelah..
    kek pun dia xsuka..
    apa2 pun dh 52 thun ko..
    eh silap 25..hehe

    ReplyDelete
  2. time suami sndri punya besday mmg pening nak bg apa.. masalahnya hadiah depa lg mahal dr kite..hihi..jenuh le kak oi.

    ReplyDelete
  3. tau xpe..
    mcm org perempuan mcm2 bole beli..hehe
    org laki mahal2..
    nk beli kang dia xpakai membazir jgak..
    xleh nak suprise kt depa.. kena tnya nk apa darling? hehe..

    ReplyDelete
  4. betul tu kak..tiap kali besday suami mesti mel tanya.. bwkkn depa trus g kedai je..senang..klu beli nanti x berkenan di hati..

    ReplyDelete
  5. hepi besday mel..
    waa..bez nye dpt hadiah dr owg trsyg..
    ini sudah mendatangkan kejelesan nih..haha
    nk jgk..

    ReplyDelete
  6. fiy nanti minta la kat org tersayang juga..comfirm lg besau dpt..huhu..

    ReplyDelete