Tuesday 13 December 2011

'Al-Kisah PertuNangaN'

Salam.....

Sebelum bc sila senyum dlu :) okey....
Nie kisah pertunangan saya a.k.a Mel..skema le plak kn...
Bile ingatkn blk mmg express juga majlis nie berlangsung..
ada masa 4 hari je nak prepare sume brg..
nasib le kwn kami Amin n wifenya kak kalijah membantu :)
almaklum le depa dah pengalaman..kami je blom..
time husband bwk blk kg nun di Johor trus mak mntua teman ckp nak dtg umah..huhu..
kome tau le apa perasaan teman nie..terkejut or buat2 terkejut..hihi..sume ada la...
x sangka secepat tu..kire firstime la g blk kg jhr ikut husband..mula2 je segan dapat ketawa x ingat dunia..hahaha..Then suami blk perak dtg umah bgtau ayah.. 
Ayah aku sempoi n sporting.. trus ckp x yah merisik dtg trus wat dua2 skali..
POWER X???huhu...Abg kamal a.k.a abg kepada my hubby call dlm telefon je merisik aku..
Siap wat permintaan ikan keli lg..so permintaan tersebut dah pun ditunaikan...
Tarikh 23 Disember 2010 sah le aku mnjadi tunang kepada suami a.k.a payid..hehehe..
sbnarnya x sabau nak kwen dah..merenyam je upanya kn :) 
ok la, korang sudi2 la layan pic Pertunangan Saya.....
thanks pd kawan2 yang dtg terutama pada amoicantik a.k.a fify, sab, razmah n sue....
fify la yg tlg nangkap kn pic nie.cantik kan kan..LAYANNNNNNN....


time nie posing2 kat bilik smntra tggu rmbngan pihak lelaki dtg....

sesi menyarungkan cincin...ketaq ketaq tangan weiiii

family yang byk membantu time majlis..syg korang sume :)
tp time nie kakak kat jhr n klang x dpt blk sbb keje...
adik aku maziah lewat smp..tp blk juga la wlpun ada kelas :)

tadaaaa..nie sebahgian dr fmly encik tunang..
eceh eceh tunang le sgt kan..dah jd suami pun..hehe

pewitttttttt..sume kwn2 saya sgt comel kan.....
thanks yea korang..
almaklum le depa nie tgh free wlpun majlis hari khamis..

sukenyaaaaaaaaa...

hantaran dari pihak perempuan...
cantik x???

hantaran dari pihak lelaki...
mesti la cantik..hikhik..

the last pic msti la ownernya kn..hehe.

dah tgk kan...msti korang senyum2 ckp aku pasan..hehe..xpe, x mara pun...apa2 pun mmg aku rasa cipta sejarah sikit sbb buat majlis Hari KHAMIS bkn Hari cuti...Next story pasal Tut Tut..nantikan kemunculan coretan dan bebelan saye..hehe..bye bye....

2 comments:

  1. hehe..welcome blog ye mel..
    diaryamoicantek mmg suka mempengaruhi kita..
    hehe..cter lg mel..x sabau dgr citer lain ko...hehe

    ReplyDelete
  2. teman jgk yg kena ye..
    trpengaruh bce blog mel,nk jgk gne teman..haha
    bkn ape,ske bce cite2 owg..
    lg2 tgk pic owg..(:

    ReplyDelete